Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 50€ για Ελλάδα | Αποστολές Ελλάδα – Κύπρο

Οι τιμές χονδρικής ισχύουν για παραγγελίες άνω των 45 ευρώ + ΦΠΑ

PHILOSOPHY

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

Αλλαγή - Επιστροφή

Η ομάδα της project candle, εγγυάται τη φύλαξη των προϊόντων του καταλόγου κάτω από επαγγελματικές συνθήκες. Επιπλέον, καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε κάθε προϊόν να παραδοθεί σε εσάς σε τέλεια κατάσταση. Υπενθυμίζουμε ότι ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα. Τα δικαιώματα του καταναλωτή τελούν υπό την προστασία των σχετικών διατάξεων του νόμου 2251/1994 για την Προστασία του Καταναλωτή (ΦΕΚ Α΄191/16.11.1994) όπως αυτό σήμερα ισχύει. Για κάθε θέμα που δεν αναφέρεται ρητώς στους παρόντες όρους χρήσης, εφαρμόζεται η κείμενη νομοθεσία.

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος στο προϊόν, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με το email support@projectcandle.gr εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, προκειμένου να δρομολογηθεί είτε η αντικατάσταση του προϊόντος είτε η επιστροφή των χρημάτων σας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του ελαττωματικού προϊόντος με πίστωση του ποσού που αντιστοιχεί στην αξία του προϊόντος σε τραπεζικό λογαριασμό σας ή στην κάρτα από την οποία πραγματοποιήσατε την αρχική αγορά (όχι σε μετρητά) τον οποίο θα μας υποδείξετε.

Τα προϊόντα που επιστρέφονται είναι εκείνα, τα οποία παραδόθηκαν με σπάσιμο/ράγισμα στον πελάτη και θα πρέπει απαραιτήτως να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής πώλησης, την κάρτα αλλαγής, ή το τιμολόγιο αγοράς.

Το δικαίωμα αλλαγής / επιστροφής αφορά σε ολόκληρο το αγορασθέν προϊόν και δεν μπορεί να ασκηθεί επί τμήματος μόνο του προϊόντος (πχ επί εξαρτήματος του προϊόντος).

Η επιβάρυνση των μεταφορικών της επιστροφής ανήκει στο κατάστημά μας. Σημειωτέον δε, ότι η επιστροφή προϊόντων γίνεται δεκτή μόνον, εφόσον πρώτα ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η project candle για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το τίμημα του προϊόντος.

Ο Πελάτης θα ειδοποιηθεί με μήνυμα στην ηλεκτρονική του διεύθυνση ή τηλεφωνικώς μόλις έχει γίνει η πλήρης επεξεργασία του αιτήματος αλλαγής/επιστροφής. Σε περίπτωση επιστροφής κάποιου/κάποιων προϊόντος/προϊόντων κατά τα ανωτέρω, και εφόσον επιλέξετε την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού και όχι την αλλαγή του προϊόντος με άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας, εφόσον η παραγγελία πληρώθηκε μέσω πιστωτικής κάρτας, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει άμεσα στη χρεωθείσα πιστωτική κάρτα και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, ενώ σε περίπτωση που η παραγγελία είχε πληρωθεί μέσω αντικαταβολής, η επιστροφή των χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του επιστρεφόμενου προϊόντος, με πίστωση του λογαριασμού του οποίου είστε δικαιούχος, και που θα μας υποδείξετε και θα μας γνωστοποιήσετε εγγράφως μέσω email. Θα πρέπει να τονίσουμε, ότι η επιστροφή των χρημάτων είναι ανέξοδη, δηλαδή σας επιστέφουμε ολόκληρη την αξία του προϊόντος που επιστρέφετε. Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα εκ μέρους του καταστήματός μας, δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης είδους άλλου από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος είναι κατεστραμμένο ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος του, ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την αντικατάσταση με το αρχικώς παραγγελθέν προϊόν ή με άλλο μέχρι του ποσού του καταβληθέντος τιμήματος, είτε να ζητήσει την επιστροφή του καταβληθέντος τιμήματος.

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το Ν. 2251/1994, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, ως καταναλωτές έχετε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσετε από την εξ αποστάσεως σύμβαση, χωρίς να αναφέρετε τους λόγους, και εμείς θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας. Για τις συμβάσεις πώλησης η προθεσμία αυτή λήγει δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές μέρες από την ημέρα κατά την οποία ο καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο αποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από το μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

Ο Πελάτης προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλει να ενημερώσει κατάστημα  για την απόφασή του να υπαναχωρήσει με μια ξεκάθαρη γραπτή δήλωση (επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, με φαξ ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο –βλ. κατωτέρω έντυπο υπαναχώρησης). Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται μόνο εγγράφως και ηλεκτρονικά (σε καμία περίπτωση προφορικά ή τηλεφωνικά) και το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτό. Ο Πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης που υπάρχει στην ιστοσελίδα μας, χωρίς τούτο να είναι υποχρεωτικό.

Ο Πελάτης οφείλει να στείλει πίσω τα αγαθά στη διεύθυνση της έδρας μας χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που έχει δηλώσει ότι υπαναχωρεί. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλει πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών.

Ο Πελάτης οφείλει να επιβαρυνθεί με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών.

Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, το κατάστημά μας υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων. Δικαιούται δε να καθυστερήσει την επιστροφή χρημάτων, μέχρις ότου λάβει πίσω τα επιστραφέντα προϊόντα.

Στην περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας πριν γίνει η αποστολή των προϊόντων και εφόσον πληρούνται από τον πελάτη όλοι οι όροι του δικαιώματος υπαναχώρησης, το κατάστημα υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη τυχόν χρηματικά ποσά που έχουν καταβληθεί είτε για προεξόφληση είτε για προκαταβολή.

Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα, στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στο κατάστημα το τίμημα από την Τράπεζα, η project candle θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η project candle κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δε φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού από την τράπεζα.

Στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή, η επιστροφή θα γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη που θα μας γνωστοποιηθεί μέσω email.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης και των χαρακτηριστικών των προϊόντων στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η project candle είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό είτε τηλεφωνικά είτε με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η project candle έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης συμπληρώνοντας το κάτωθι έγγραφο υπαναχώρησης που επισυνάπτεται  και αποστέλλοντάς το στο email μας info@projectcandle.gr.

Έντυπο υπαναχώρησης για ακύρωση παραγγελίας

(Συμπληρώστε και επιστρέψτε το παρόν έντυπο μόνο εάν επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε και να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Πριν χρησιμοποιήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, παρακαλούμε ενημερωθείτε μέσα από τους Όρους Χρήσης του site μας για τις υποχρεώσεις σας και τις εξαιρέσεις που υπάρχουν.)

Προς: 

Project Candle

Κριμαίας 98, Τερψιθέα, Άνω Γλυφάδα, Αττική

Υπόψιν Κ. Κυριάκος Κούσιος

 

Γνωστοποίηση

Γνωρίζοντας από τους Όρους Χρήσης του ηλεκτρονικού σας καταστήματος ότι έχω το δικαίωμα να υπαναχωρήσω και να ακυρώσω την παραγγελία μου σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που σας την έδωσα, καθώς και λαμβάνοντας υπόψη μου όλες τις εξαιρέσεις του νόμου που διέπουν το δικαίωμα υπαναχώρησης, γνωστοποιώ με την παρούσα ότι υπαναχωρώ και ακυρώνω την παραγγελία μου με αριθμό ………………… και ημερομηνία …../…../….., σύμφωνα με την οποία έχω παραγγείλει τα ακόλουθα αγαθά:

Όνομα καταναλωτή: ……………………………………………………………………..
Διεύθυνση καταναλωτή: ———————————————————-
Ημερομηνία: …../…../…..

Υπογραφή καταναλωτή (μόνο εάν το παρόν έντυπο κοινοποιηθεί σε χαρτί):

 

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια του ΦΕΚ Ζ1-891 με Αρ. Φύλλου 2144/ τεύχος δεύτερο για τις εξ’ αποστάσεως και εκτός εμπορικού καταστήματος συναπτόμενες συμβάσεις, δεν ισχύει σύμφωνα με τον νόμο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

α) συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας (πχ στολισμός), εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή.

β) την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή, των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς, τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελέγξει ο προμηθευτής και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

γ) την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται ή επεξεργάζονται ή συναρμολογούνται ή στολίζονται ή είναι σαφώς εξατομικευμένα σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή και κατ’ εντολή του και δεν περιέχουν ελάττωμα ή σφάλμα, καθώς είναι αποκλειστικά δικής του ευθύνης και συνεπώς δεν μπορεί να ασκηθεί το δικαίωμα υπαναχώρησης.

δ) την προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και πολύ περισσότερο όταν αυτά έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (πχ μαγιό, εσώρουχα) .

ε) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

στ) Υπαναχώρηση (ακύρωση) σε παραγγελία που δεν έχει ακόμα παραδοθεί δεν μπορεί να γίνει δεκτή στις παρακάτω περιπτώσεις:

δ1) Όταν τα παραγγελθέντα προϊόντα είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας και χρειάζονται κατασκευή ή επεξεργασία, έχουν προχωρήσει στην διαδικασία της παραγωγής και έχουν κατασκευαστεί είτε μερικώς είτε ολικώς.

δ2) Όταν το κατάστημα έχει δεσμεύσει κατ’ εντολή σας ή έχει ήδη παραλάβει από τους προμηθευτές της τα είδη που ζητήσατε, εφόσον αυτά είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας.

δ3) Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη αποσταλεί κατά τη στιγμή της υπαναχώρησής σας, τότε η ακύρωση δεν είναι δυνατή. Θα πρέπει να παραλάβετε τα προϊόντα και μετά να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης για την επιστροφή των προϊόντων που σας παραδόθηκαν, σύμφωνα με όλους τους όρους που είναι επιβεβλημένοι για την άσκηση αυτού του δικαιώματος. Σε κάθε περίπτωση, ο αγοραστής θα είναι υπεύθυνος και θα αποζημιώσει την εταιρεία για ζημιές που θα προκληθούν από την μη παραλαβή της παραγγελίας, με την επιφύλαξη όλων των άλλων δικαιωμάτων της εταιρίας μας.

Το κατάστημά μας έχει το δικαίωμα να ακυρώσει και να αρνηθεί να παραδώσει παραγγελία σε πελάτη, σε περίπτωση που εκείνος εκδηλώσει ανέφικτες ή παράλογες απαιτήσεις ή έχει επιδείξει αγενή ή προσβλητική συμπεριφορά. Στην περίπτωση που έχει καταβληθεί προκαταβολή ή προεξόφληση της παραγγελίας, η project candle θα επιστρέψει άμεσα το καταβληθέν ποσό.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων υπαναχωρήσεων ή σε περίπτωση που η project candle, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα υπαναχώρησης ή δρα κακόπιστα, δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή μέρους ή όλου της παραγγελίας, ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

 

Ακύρωση παραγγελίας

Σε περίπτωση που ο πελάτης θέλει να ακυρώσει την παραγγελία του θα πρέπει να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω email στο support@projectcandle.gr. Σε αυτές τις περιπτώσεις η παραγγελία ενδέχεται να ακυρωθεί με την προϋπόθεση, ότι δεν έχει ξεκινήσει η διαδικασία της αποστολής.

Σε περίπτωση που έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής, για να ακυρωθεί η παραγγελία καταρχήν θα πρέπει να την παραλάβει και να την επιστρέψει στην έδρα του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως αυτή αναφέρεται στο παρόν.

Κατόπιν θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων σε τραπεζικό λογαριασμό, τον οποίο θα υποδείξει εγγράφως και θα του ανήκει.

 

Ευχαριστούμε,

Project Candle